Mire Engine


WebGL & HTML5 Build Tool

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1.     +1   -1
     
    .
    Avatar

    MMORpgmaker & Mire Engine Founder

    Group
    Administrator
    Posts
    657
    Reputation
    0
    Location
    Dall'abisso

    Status
    Offline
    image
    Fixati alcuni problemi relativi al build per l'HTML5
    Come problema del "Data Load Failed" bug che ha causato parecchi problemi
    Si spera di poter risolvere il problema dello Shader per le luci.
    Anche se è difficile attualmente dichiarare che lo shader sarà compatibile con tutti i supporti disponibili.
    Lo shader in questione, sfrutta le DirectX 9 compilato in PixelShader 3.
    Se riesco a trovare il modo di tradurlo in WebGL risolviamo il 90% dei problemi relativi al Build Tool.

    image
    Fixed some problems relative to the build for HTML5
    As a problem of "Data Load Failed" bug which caused several problems
    It is hoped to resolve the issue shader for the lights.
    Although it is difficult at present to declare that the shader will be compatible with all available media.
    The shader in question, uses the DirectX 9 compiled in PixelShader 3.
    If I can find a way to translate it into WebGL we solve 90% of problems with the Build Tool.
     
    Top
    .
0 replies since 2/11/2016, 09:57   24 views
  Share  
.